Brothers Conflict


 Újabban BroCon-t hallgatok! :D Először tavaly ismerkedtem meg vele, mikor vettem SYLPH magazint, ami amúgy is tele van ínycsiklandozó fluffy mangákkal. Nos egyik édesmézes light novel a Brothers Conflict.
Mostanában népszerűbb lett, mert megjelent PSPre a Passion Pink játéka, és már 5 dramaCDvel is büszkélkedhet.

Az alapsztori: 
Hinata Ema apukája úgy döntött megnősül. Felesége akkor halt meg, mikor Ema megszületett, így lányával egyedül maradtak, de új házassága révén Ema Tokióba költözik, hogy új családjával éljen. Nem szerény mint 13 fiútestvérre tesz szert ( akik nem mind egy apától vannak), és elkezdődik a kalamajka, hisz mindenkinek új ez a helyzet, vannak akik nehezen fogadják be, de szép lassan mindenki nagyon megszereti Emát, nem éppen a testvéri szeretet vezérszavával.. Érdekesség, hogy a novel E/1.-ben van írva Ema részéről, tökéletes hogy az olvasó beleképzelje magát a helyébe. a DramaCD-ken is hasonló a helyzet*__*

Karakterprofilok:





Kedvenceim Tsubaki és Azusa, talán mert néha félreérthetően ragaszkodnak egymáshoz, és néha köze van a munkájukhoz, ugyanis seiyuuk. Első kötetben Ema félreértette őket miközben gyakorolták a szövegkönyvet egy dramaCD-re, és az egyik dramaCD-n pedig fürdőzés közben olvasták( igen, együtt fürödtek). De talán köze lehet ahhoz hogy ikrek....
Azusa jelenlegi crush-om,lol De ő sajnos csak a Brilliant Blue PSP-n fog szerepelni mert felosztották. Ó, amúgy utolsó két karakterrel nem jöhetsz össze, mondjuk érdekes hogy a 10 éves Wataruval lehet, míg a transzfeszti Hikaruval nem...:P

Ez a Passion Pink PSP introja, a dalszövege elég szuggeszív néhol, és azért a seiyuu gárdája se semmi!!!



Megjegyzések

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Épp most találtam rá a BL CD gyűjteményedre, ami engem is nagyon érdekelne!! (*w*) Megkérdezhetném, hogy honnan töltötted le őket? ^^ Én csak megaupload-os letöltéseket találtam, ami ugye már megszűnt... :(
    Várom a válaszod! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Szia! Orulok h idetevedtel, legtobb BL-t aarinfantasyrol szoktam leszedni. :3 Majd irj velemenyt ha meghallgattad vmelyiket. Nao

      Törlés
    4. Szia! ^^ Én is pont az aarinfantasy-n kerestem a BL-eket, de nem találtam. (;__;) Ott nekem olyan zűrös a keresés~ melyik kategóriában vannak? :O
      Rendben, írni fogok! *w* Mihelyst sikerül valamelyiket letöltenem. XD

      Ciao~
      Sunny

      Törlés
    5. A Drama CD kategoriaba ^^ Hajra! (Csak tudnam miert kuldte el 3x a commentemet...)

      Törlés
    6. Hát én lehet hogy hülye vagyok vagy csak a szemem rossz nagyon (ami igaz is), de nem találtam meg, amiket kerestem. :( A Te összegyűjtött listáid között érdekelne azok, amikben Yusa Kouji szerepel és Inoue Kazuhiko, de a címükre rákeresve nem találtam meg. :O Na de még keresgélem!! ^^
      Haha~ most csak egyszer küldte el!! :D

      Törlés
    7. Szia Sunny!
      Akkor adok linkeket h ne vessz el,és ne kelljen keresgélned:3
      Őket én is szeretem, mostanában főleg Yusa Koujit *3* Viszont rég hallgattam már Kazuhikót animéken kívül..:(
      Pontosan melyik dramaCDre gondoltál?

      Törlés
    8. Szia Nao-chan! ^^
      Waaaa~ de aranyos vagy!!! *.* Köszönöm!!! x3
      Ez lenne az egyik: Oyaji hiroimashita. Ebben szerepel Inoue Kazuhiko. :3 Illetve még ez a kettő, amiben Yusa Kouji szerepel: Kirai ni naranaide ne; Doki Doki Renai.
      Tök jó, hogy te is szereted Yusa Koujit!! *w* Amúgy én is szeretem Ono Daisuket!!! *_* Vannak tőle zenéim is. ^^

      Törlés
    9. Nya itt vannak:

      Oyaji hiroimashita http://aarinfantasy.com/forum/f126/t15686-oyaji-hiroimashita.html

      Kirai ni naranaide ne http://aarinfantasy.com/forum/f125/t11635-kirai-ni-naranaide-series.html

      DokiDoki Renai http://aarinfantasy.com/forum/f123/t68012-doki-doki-renai.html

      Tudok ám még ajánlani, és én is örülök találtam még egy seiyuu-fant:) ( egyéb elérhetőséged van? )
      Hehe, nekem is vannak OnoD-től zenéim, pontosan 2 albumom van, a DELIGHT és a DGS Stories( de ősszel tervezek még venni seiyuu CDket) Például Okamoto Nobuhiko Palette albumát láttad? Az most fog megjelenni, és biztos tele van szép számokkal! *w* Na de nem rizsázok, jó szórakozást a dramaCDkhez.

      Törlés
    10. Arigatou, Nao-chan!!! (*w*) Ahh viszont az Oyaji hiroimashita-t nem lehet letölteni, az ÖSSZES link nem elérhető. T__T Uhh pedig most látom, hogy Ito Kentaro is szerepel benne kyaaaa~~~ (*O*) Hát azt valahogy muszáj meghallgatnom pedig!!! x3
      A 'Kirai ni naranaide ne'-nek is csak a 2. és 3. részét tudtam letölteni, de ahogy láttam a BL gyűjteményedben, te is azt a kettőt hallgattad meg! :)
      A DokiDoki Renai-nak pedig a part2 része volt letölthető. :D De mindenféleképpen meghallgatom amiket letöltöttem!!! x3

      Hehe~ és nem csak seiyuu fan, hanem yaoi, anime, manga és Japán fan is vagyok!! x3 És még sok egyéb más is érdekel!! :3 Igen amúgy, van Facebookom, Twitterem. ^^ Neked melyik lenne jó?? ^^

      Hűűű~~ Szoktál venni CD-ket??? *o* Hol?? *.*
      Hmm nem, még nem láttam Okamoto Nobuhiko Palette albumát. :O De ahogy látom sok közös érdeklődésünk van!! *w*
      Köszönöm még egyszer a segítséged és a linkeket!!! ♡

      Törlés
    11. Szia,
      Igen, van Twitterem, FB-n is fent vagyok de azt annyira nem használom, Twitteren meg csak japánul szoktam tweetelnix3
      https://twitter.com/#!/Naochwan

      Ha vmelyik nem elérhető Aarin-on írj PM-et, biztos feltöltik.Mondjuk elképzelhető h nekem megvannak vhol,de mivel ezeket nem szoktam újrahallgatni pont, fogalmam sincs hol lehetnekxD

      Hát figyu, ha vki seiyuu-fan akkor az 99% hogy otaku is,nem?:D
      Igen, na nem sűrűn szoktam venni CDket, de ha épp megengedhetem akkor igen.:3 CDJapan-on vettem eddig, mert náluk liited editiont is lehet kapni, First press-hez pedig kapsz tokuten-eket, így vettem tavaly is a Delight-ot. Gondolom láttad már a MusicClipjét, istenes High-HighQ-ban nézni, és hozzátapadni moe-nyállal a képernyőhöz,lol Kíváncsi vagyok mit fognak tervezni ideai Oreparára Onoék, ezt aligha tudnák túlszárnyalni,vagy mégis? :D
      No akkor várom h írj! Bye-bee

      Törlés
    12. Szia!
      Woow~ Én azért nem tudok olyan jól japánul... :( Igaz én is szoktam néha írni japánul Twitteren, de biztos vannak hibáim... ^^; Én mgy_sunny néven vagyok fent, de akkor hogy kommunikáljunk ott?? :D

      Ohh, sose írtam még Aarin levelet senkinek. XD De akkor lehet az lesz. :) Annak kell írni aki kilinkelte a BL CD-t?? XD Nem vagyok ebben jártas... :$

      Hmmmm, nem tudom. :O Én nem szoktam ennyire belemélyedni a dolgokba, általában csak zenét töltök le, de klippeket nem igazán nézek... =) Illetve videókat szoktam keresni kedvenc seiyuu-imról, meg Twitteren követek párat. x3

      Törlés
    13. Be is jelöltelek, én Naochwan vagyok :D
      Nyugodtan írhatsz PM-eket is ott.

      Igen, aki az adott postot postolta annak írjxD
      Fú, akkor pont a legjobbról maradsz le (legalábbis sztem). Én mindent nézek/hallgatok, nagyon seiyuu-fan vagyok,lol.

      Törlés
    14. Kösziii~~ ^^ Én is bejelöltelek! :D
      Akkor majd ott írok PM-eket!! ^^

      Okéé, mindjárt írok is neki! xD
      Hmm én inkább nagyon anime fan vagyok. :D Valahogy mindig megfájdul a szívem, mikor rájövök, hogy a kedvenc szinkronszínészeim, énekeseim milyen távol vannak tőlem, és hogy nem kerülhetek közel hozzájuk. (T^T)
      Na akkor Twitteren folyt.köv.! ^^

      Törlés
  3. Jajj és elnézést az első bejegyzésemért! m(_ _)m Nem voltam benne biztos, hogy ide írjak-e, ezért kitöröltem, de mikor láttam hogy itt hagyta a nevem, na akkor mondom mégis ide írok. xD Remélem nem baj... (^.^;)

    Üdv: Sunny

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése