DMMd ~Ren~

Huh, hát befejeztem minden main route-ot a játékban, ki is írta az ED után RPG módban hogy The End és még kaptam hozzá egy pixeles szőke hercegnőt és Sei-t is. Bár mondhatom úgyse vágjátok miről beszélek csak ha játszotok vele:D
No de most úgy érzem muszáj Renről írnom, vagy inkább kiírni magamból. Ő volt az akinél sírtam, pedig voltak sokkal szomorúbb route-ok is, pl. Clear, aki sokban hasonlít Renhez, de mégis Rent közelebb éreztem magamhoz.
Egy kis karakterbemutatóval kezdem. Ren Aoba, a főhősünk Allmate-je.Nos akkor itt meg kéne magyaráznom mi is az az Allmate, szal ők egy nagyon modern intellektuális gépek, akik azért léteznek hogy szolgálják az embert végülis. A DRAMAtical Murder játék valahol egy kitalált jövőben játszódik, ahol már mindenkinek van ilyenje, és úgy hordják őket az emberek mint ma a mobiltelefont, persze sokkal többet tudnak mint egy sima telefon. Szóval Rent Aoba 10 éve vette meg, elég régi model is már. A többi karakternek is mind van Allmate-je,  nekem Noizé és Koujakué is nagyon tetszik, nyuszi és veréb. Mindnek más személyisége is van, és mintha azt olvastam volna igazodik a gazdájához, és az alapbeállításnál be lehet állítani milyen legyen az igazi alakja, ami akkor válik hasznossá, és csak akkor láthatja a gazdája ha egy virtuális valóságba kerül, amit Lyme-nak hívnak. Ez egy virtuális küzdőjáték, ami nagyon népszerű a bandák között.
Ó érzem ez nagyon hosszúra fog nyúlni, mert tényleg  sokat tudnék mesélni a játékről, és úgy hogy csak dobálom nektek a szavakat amiket nem értetek nem lenne sok értelme, de elmagyarézni mindent meg sok időbe telik T__T
Gondolom nem vagytok kíváncsi rá, de ha igen akkor inkább játszattok a játékkal mert ritkán van alkalmam játszani egy ilyen remekművel. Mindenben tökéletes, MINDENBEN!! Még akikről azt hittem csalódni fogok azokon is meglepődtem, bámulatos egy játék.
Meg kell hogy mondjam a harcjelenetek, különösen Lyme nagyon-nagyon tetszett, bevallom ezt a részét bizony jobban megcsinálták mint Lamentóban, bár mondjuk talán az oda nem is illett volna.
Keresek YT-on egy Lyme-os klipet hátha van, hogy lássátok mennyire k****jó.
Visszatérve Renhez, teljesen azt hittem a happy ending se lesz olyan mint amire számítottam, és mikor Ren eltűnt, és nem szólalt meg Aoba Allmateje, akkor úgy megijedtem. De a vége mégis az lett hogy Sei ( Aoba bátyja) segített Ren-en, és egy kórházban újra találkoztak 1 év múlva. Még alig volt magánál, és nem tudott beszélni, de mégis hangtalanul ahogy egymásra néztek---*3*
Pár kép Renről, kutya illetve emberi alakjában is.
Íme egy Lime, vagy Lyme játék, ez épp Noiz vs Aobás. Amúgy elég sok videó van a játéban, úgyhogy néha lefagyott a gépem xD Tekerjetek bele egy kicsit.

Megjegyzések

  1. Ó, ez a Ren nagyon dögös bishi, kiskutya alakban pedig irtó cuki. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Főleg ha meghallod a hangját. Mély és szexi awww

      Törlés

Megjegyzés küldése