Befejeztem DMMd-t!


Hát végigjátszottam. Hátramaradt még 2 BADEND, azt fejeztem be ma, és a fönti képet kaptam a végén.:3
Nem is tudom elmondani mennyire élveztem ezt a játékot, minden szempontból tökéletes. *w*
Aoba egy nagyon erős uke-karakter, márcsak miatta is lett sikerjáték belőle.
Már egy jó ideje nem játszottam VN-el suli miatt, és mialatt DMMd-vel játszottam eszméltem rá h én értem amit mondanak.xD Eddig sokszor bajban voltam vele, és csak azt értettem jórészt amelyik mondatokat felolvasták a seiyuuk. Meglepetésemre ezúttal nem lett így, és végre éreztem a gyümölcsét a sok kanjitanulásnak. A játék nyelve amúgy nem nehéz, Lamentoval még mindig küzködnék szerintem.
Megkaptam a Linernotes funkciót is, és elvitt a staff kommentjeihez, kimásoltam pár képet:)
Röviden, mindenkit bátorítok aki szereti BL-t hogy mindenképp próbálja ki, akár tud japánul akár nem. Ez egy kihagyhatatlan játék:D

És most keresek egy másikat, ezúttal otogét tervezek.A Lucky Dog fandicsbe belenéztem ami nemrég jelent meg, hát nem igazán tetszett. Csak a H scenekért érdemes végigpörgetni, de azok is tipikus Tennenouji ferdeízlésűek, már kicsit elegem van a piss-sexből.



Megjegyzések