Black Wolves Saga~Bloody Nightmare~ summary [3]


Spoilereket tartalmaz a végkifejletre, csak az olvassa tovább aki nem bánja.
Karakter végigjátszás: Julian


Nem őt akartam következőként, de nem nagyon tudtam mást választani Zarán kívül, mert a farkasokhoz végig kell játszanom az ördögpárt...Tőlük meg kiráz a hideg, és mínél messzebb akarok tőlük lenni.
Na szóval, Julian a palotában kertészként dolgozik, de hasonlóan Fionához ő se hagyhatja el soha a tornyot. Egy visszahúzódó, csendes macskafiú, és ő az egyetlen aki kedvességet mutat Fiona iránt mikor be van zárva. Szerelem volt első látásra nekem Julian, aztán az mégjobban tetőzte hogy megtudtam ő lenne az első számú trónörökös, nem Mejojo és Auger, akik a féltestvérei. Kizárták az örökségből, és megfosztották jogaitól 12-13 évvel ezelőtt, mert anyját, a király első számú feleségét meggyanusították h mérgezi Mejojot, és Augert.( igaz is volt). Az anyja egy kegyetlen,szívtelen nőszemély volt, ő maga is szégyenkezve mesél róla. Ezután kezdődött meg számára a pokol, mert Mejojoék életben hagyták azzal a feltétellel h soha nem hagyhatja el a palotát, és senki nem tudhat a létezéséről.A külvilág számára azt mondták betegségben meghalt, ahogy sok más igazságot is elhallgattak.Mejojo és Auger ezután tárgyként kezelte, és teljesen eldeformálták a szívét, annyira hogy megbomlott az elméje ha őket meglátta. A True Endingből megtudtam hogy is érték el ezt......
Julian egyik példája Mejojoék gonoszságának, emlékszem leesett az állam amikor ezt megtudtam, mert ha nincsenek a közelben majdnem normálisan tud viselkedni, és amúgy egy nagyon helyes fiú. A GOOD ED-ben leküzdi Augerrel szemben a függését, és sikerül elmenekülniük az országból. Közben felülkeredik a gyengeségein, és egy olyan emberré válik apránként aki minden szégyen nélkül állhat Fiona mellett, és támogathatja őt. De ezzel egyidőben Fiona is megtanul a maga lábán megállni, és Juliant maga elé példaként állítva halad egyre előre. Ez egy csodálatos dolog szerintem, és nagyon örültem végül végigjátszottam. De ez a TRUE ED, nem is értettem mi akar ez lenni. Ez is egyfajta hepiending, de inkább mégsem. Mikor Fiona válaszút elé kerül, el kell döntenie mit akar kezdeni az életével. Három válasz közűl, amikre mind vágyik, de ahogy Arles mondta :
" Ha nem adsz fel valamit, akkor  nem fogsz megmenteni és megvédeni semmit"
1.megmented az országot
2. A farkasokkal maradsz
3. Családoddal együtt emigráltok
A TRUE EDben Fiona úgy dönt visszamegy a palotába, és megállítja a további pusztítást az országban. Vele tart Julian is. Én ezt egy nagyon ostoba döntésnek éreztem, mit tudna tenni Fiona? Mejojoékat nem tudja észhez téríteni, de mégis naívan hitt benne. Ekkor ismét bedőltem Mejojoék dumájának, azt hittem "Á, végre megértem hogy lássam egy másik oldalukat, és hallgatnak Fiona ésszerű érveire, hogy össze kell fogniuk a farkasokkal, hogy megállítsák a járványt, és  ne pusztuljon el az ország." De tudjátok mi lett a vége? Fionát ugyanoda csukták be ahova egykor Juliant, és csak kínozták és kínozták. Meg is bomlott egy kicsit az elméje, de végül Julian szabadította ki, arra esküdve ő végig tudatánál volt. Ő lett a király, Mejojoékat ugyanarra a sorsra jutatta ahogy ők bántak vele. A faraksokkal meglett a szövetség, és Fiona Julian oldalán boldogan élt... de mégsem. A palotban szörnyű pletyka terjedt el, hogy a hely, ahol egykor Juliant kínozta Mejojo, és ahova senkinek nem szabad belépni(mert lezárták!), most sikolyokat vélnek hallani onnan, Egy nap Fiona észreveszi Julian ruhaujján egy vérfoltot. Tudja hogy mi az, és talán hogy honnan van is, de nem érdekli. Kicsit úgy érzem egyikük sem hagyta maga mögött Mejojo és Auger rémuralmát felettük, és egy pillanatra Auger röhögését is hallottam. A végén mégis ők győztek:(
A BAD ED meg az lett Fiona lelökte a hídról Juliant amikor az elvesztette önmagát,és Augerhez akarta visszavinni. De miközben esett Julian a szemében látta Fiona újra önmagaxD Aztán megbomlott.
Összességében szerettem Juliant, de az a kínzó jelenet.... *ha csak visszagondolok is elfog a remegés*
De hogy a farkasokkal játszhassak először Mejojoékat kell végigjátszanom, és tőlük félek! Nem tudom elképzelni valaha észhez tudnám téríteni őket..... vagy hogy valaha valamelyikük őszinte érzéseket tápláljon irántam.


---Imádtam ezt a jelenetet mégha csak Fiona álmában is volt. Rossz kislány, és megint nyelv!*w*---
 
 És itt pedig az ENDING song, annyira gyönyörű.




Megjegyzések