[VN összefoglaló] Black Wolves Saga ~Last Hope~ ( Elza route )


Elza Clifford

Elzával az első játékban is találkozhattunk, de most játszható-karakterré vált, amit már nagyon vártam.  Addig nem elérhető, míg végig nem játszuk Nesso routeját.
Bár egy teljes route-ot adtak neki, mégis tölteléknek éreztem. Csalódtam benne. Nem tudtam meg semmit lényegében a múltjáról, se a családjáról, pedig tökre el tudom képzelni róla sok kisöccse meg kishúga van.  Ettől függetlenül nagyon szerethető karakter, de a végefelé kicsit lelassul a történet, mintha nem tudnának mit kezdeni vele. 

Elza 25 éves, ami 1 évvel idősebbé teszi Nessótól. Greyflitter (?) lovagrendhez tartozik, Nesso alatt szolgál, ő az al-parancsnok, Nesso legjobb barátja, és egyben társa is.  Humoros karakter, szereti ugratni az embereket, hiányzik belőle a komolyság, és ijiwaru-karakter is, amit jól sejtettem előre.
De a helyzete túl kevés ahhoz saját döntéseket hozzon, és közeledni is tart Fionához.  Az oroszlán-fajhoz tartozik, de ezeket mind a kevert családfába sorolják, magát jelentéktelen porhüvelynek tartja Nessóhoz képest.  Nagyon tiszteli Nessot, rögtön letaglózta mikor először látta párbajozni. Egyedül a húga iránti rajongását nem érti meg, úgy érzi csak eltereli a figyelmét miközben magasabbra is törhetne.
Kívülről  egy vidám, mindenen viccelődő lovagnak tűnik, de Nesso szerint ez csak figyelemelterés, hogy elrejtse a szégyenlősségét.  Elzán röhögtem a legtöbbet idáig, a beszólásai hatalmasak, főleg ami Nessot illeti.
Míg lábadozom a járványtól, titkon találkozok Elzával, és gyakorolgatom a kardforgatást,és persze ürügy hogy láthassam.  Bár kölcsönös a rokonszenv kettőnk közt, mégse közeledik felém, mert tart Nessótól, és mert valószínűleg nem érzi magát elégnek hozzám, szerintem a társadalmi helyzetére gondolt.  De a napnak is világos szeretem, és Nesso kihívja küzdjenek meg ( amit gyanítok hogy megnyert..), és este eljön Nesso hozzám , pont azon az estén amikor tudja Elza járőrözik. Bevallja az érzéseit, és teljesen kivetkőzik magából hogy létezik nem őt választom, mert én az övé vagyok.
GOOD ED: Nesso kishíján eszét veszti, de épp időben beront Elza, és lehűti a fejét. Elmondja szeret, és most hagyjam egy kis időre békén Nessot, hadd rendezze magában a dolgokat, aztán biztos benne újra bátyjaként fog nézni rám. De az erődöt megtámadta a királyi hadsereg, Nesso ott marad tartani a frontot, és Fionát Elzára bízza. Felgyújtja az erődöt, ahol a sereg megsemmisül, később kiderül Nesso meghalt, Mejojo és Auger is a tűzben.  Mielőtt hazaindultunk volna Elzával, azt kéri adjak időt neki, míg be nem teljesíti Nesso utolsó kívánságát.   Később eljön látogatóba Shalmessenbe, ahol elmegyünk Nesso sírjához, elmondja teljesítette utolsó parancsát, és ezentúl saját akaratából fog megvédeni  egész életében. Megkéri a kezem, és persze igent mondok.

BAD ED:
Nesso teljesen megkergült, elvesztette az eszét hogy nem az övé vagyok, és elrabolt az erődből. Félelmetes volt. Nessóban megvolt ez a sötétség,  ha nem is ez a kisajátításvágy ami hasonló Mejojoéhoz, inkább  ez az örökös harc benne az érzéseivel. Át tud esni a ló másik oldalára, akiből kinézhető hogy kezet emel rám, megerőszakol. Valami ilyesmi volt ez a ED. Brrr


Megjegyzések