[VN összefoglaló] Black Wolves Saga ~Last Hope~ ( Auger + Mejojo route )




Auger von Garibaldi
 Szándékosan utoljára hagytam az ikerpárt, mert utálom őket.  Az első játékban épp elég sokk ért miattuk, és hogy is mondjam, elérték hogy alaposan tartsak tőlük, és soha se higgyek a szavuknak.
Először Augert vettem előre a sorban, mert tőle egy fokkal kevésbé tartok mint bátyjától, de tényleg csak egy halovány, cérnavékony pöttömnyivel.
Auger azt hiszi ami a világon létezik mind neki lett kitalálva, és jogában áll használni őket kényekedve szerint, saját szórakoztatására, legyen az tárgy, vagy ember. Bátyját mindenben követi, mert ő az egyetlen aki egyenrangú társa.
A bialessi harc alatt a CCK elkábított, és a palotába vitt.  Ott elmondták Nessóék tudnak róla, Mejojo Nesso-nak parancsba adta hogy a farkasokat mind egy szálig vadássza le. Én pedig túsz vagyok, míg a palotában vagyok Nessoéknak azt kell tennie amit Mejojo parancsol nekik, különben bajom eshet, ráadásul aduász még a hamis-felségárulás is a kezükben, úgyhogy Nessónak úgy kell táncolnia, ahogy ők fütyülnek. Nagy az esélye rá így előbbutóbb megölik őket a farkasok, vagy megfertőződnek a járvánnyal, de nem tudok ellene tenni semmit.
Ott megtudom van ellenszer a Zodivára, engem is meggyógyítottak vele, de eszük ágában sincs ezt a nép szeme elé tárni, mert nem érdekli őket mi lesz velük.
Mejojo jegyeseként fogva tartanak a toronykertben, ahol egy ismerős arcot látok viszont, Juliant. Őt nagyon-nagyon szeretem, de mindig összeszorul a szívem, hiszen annyi szörnyűségen esett át az ikreknek köszönhetően, különösen Augernek, ezért is gyűlölöm őket.
De vajon Augert tényleg nem hajtja más, csak hogy bátyját szórakoztassa?  
Juliannak köszönhetően Mejojo megengedte, hogy újralássam apámat egy rövid időre, és az rögtön jobb kedvre derített, és szökési tervet is kiötöltünk.  Nessoék megtalálták Zananban a farkasok rejtekhelyét, és a királyi hadsereg nemsokára elindul a csatába, Mejojóval az élen, és persze Auger is megy vele.
Még az indulás előtt épp beszélgettünk Juliannal Augerről, hogy nehezen tudok elképzelni a kezében kardot, de hirtelen megjelent Auger. Egyedül. Mindig Mejojóval jött eddig, és ok nélkül sosem nézne be hozzám, de most különösebb ok nélkül így tett, amit Julian is furcsának talált. Megtudtam Auger ért a hangszerekhez, és ami azt illeti egész jól tud játszani. Szívesen meghallgattam volna a játékát, de nem ajánlotta fel sajnos.
Apám ottmarad a kastélyban, mert az túl nagy feltűnés lenne ha ő is velem együtt szökne, így egy lovag segít megszökni a palotából, aztán Nessohoz utazunk, hogy együtt majd  elmenjünk az országból.  Julian is tudott a szökésről, valószínűleg már egy ideje, de nem szólt egy szót se. Azt mondta imádkozik, hogy sikerrel járjunk, és szabad legyek, amit ő sosem fog megtapasztalni egész életében…
Zananba tartunk, ahol porrá égett minden. Zanan tisztulásának hívták ezt később a történelemben, 7 napig és 7 éjszakáig égett az erdő.
A lovag otthagy az erdő szélén, míg ő megkeresi Nessoékat, de aztán farecsegést hallok, mintha valaki közeledne. Az ikreket meglátom, már a halál szélén vannak, és úgy döntök megmentem őket.
GOOD ED
A pulzusuk gyenge, és ha tenni akarunk valamit gyorsan kell. Ketten vagyunk, de nincs se lovunk, se semmink amin elvihetnénk őket, és én lehet elbírnám egyiküket, de sosem érnénk oda időben egy közeli faluba, így csak egyiküket vihetjük el magunkkal.
Mikor ahhoz a választható ponthoz értem, hogy:
-Segítek
-Nem segítek
Ott erősen hajlottam volna a Nem segítekre, de valószínűleg sosem tettem volna ilyesmit, akármit is követett el az illető nem hagynám ott meghalni.
Augert elcipeljük magunkkal, és túléli a dolgot.  A nép úgy tudja mindkét herceg meghalt, és valahol talán igazuk is van. Auger él és virul, ketten élünk egy kis házikóban, ahova Zara és a többiek néha benéznek.  A család túlélte.:)
Viszont Auger már nem az, akinek megismertük. Mikor legelőször magához tért, mozdulni se tudott, se hangot kiadni, de egy idő után kellő türelemmel már elért odáig hogy felismerjen, Zarát is, de értelmes szót nem tud kiadni, ha azt szeretné hogy foglalkozzanak vele sír, ha ott vagyok vele boldogan nevet.  Zara szerint túl sokáig nem jutott oxigén az agyába, és károsodott. De Fiona nem adja fel, hiszi hogy felépül Auger. Tudja jól miket művelt, és eleinte félt is mit fog mondani neki ha felébred és azt követeli hol van a bátyja, őt miért nem mentettem meg? Azt is gondoltam meg fog ölni ha ezt megtudja.
Hogy is mondjam, felkavaró volt.  Volt már olyan ED, amiben halálközeli élményben volt része Augernek, vagy meghalt Mejojo, de az sem változtatta meg, sőt még őrültebbé tette. A BAD ED az lett hogy Auger a történelembe „Őrült Király”-ként vonul be, mert minden fajt ki akar irtani, ami nem fehér macska.  Megbánom hogy megmentettem, és öngyilkos leszek.
Viszont visszatérve a GOOD ED-re , még nincs vége.  Egyetlen egy mondat hangzik el, Auger szájából.

- Már úgy meguntam az egészet.

Asszem majdnem földhöz vágtam a PSP-met, tudtam lesz valami ilyesmi. Mondjuk ez elég kétértelmű. Jelentheti azt is valahol tudatalatt gondolja ezt, hogy fel akar ébredni, de jelentheti azt is végig tudatánál volt, és szándékosan viselkedik úgy, mint aki ütődött. Simán kinézném ezt belőle, viszont ez azt jelenti nem mer szembenézni Fionával Augerként.   Nem akarja vádolni semmivel, hogy nem mentette meg Mejojót, de érzi nem csinálhatja ezt örökké.
Ha ez a helyzet akkor sokkal nagyobb a változás mint hittem. Ugyanis egy szemernyi bűntudatat érez, ami akár odáig is fejlődhet beismeri a hibáit, és a változás útjára léphet. Remélem ez a helyzet.

ui: Most hallgattam csak meg az ExtraVoice-át, amiben a GOOD ED-nél azt mondja mennyire fun hogy átvert a színészkedésével, de már nincs több dolga velem. Erre értette volna hogy megunt? Viszont így akkor egy csepp bűntudat sincs benne, bár ki tudja…  Semmit nem érne el vele ha megölne, nincs már hatalom a kezében. Egyre jobban nem tudok kiigazodni Auger-en.

És amúgy… az elején mikor Auger felültetett a lovára, akkor nagyon bepirultam! Végig azt mondtam magamnak ne higgy neki, ne higgy neki, tudom csak ugrat de akkor is annyira ikemen Auger. *piruláspirulás*
--
Mejojo von Garibaldi

GOOD ED
Onnan folytatom hogy kimenekítettem az égő erdőből.
Mejojo több napig kómában van. A nép ugyanúgy halottnak hiszi mint az előző végigjátszásban Auger-t.  Julian lett a király, Nesso felesküdött hogy szolgálni fogja.  Egy kis házban élek együtt Mejojóval, ápolom őt.  Már tud mozogni, de még sok idő kell hogy szabadon tudjon mozogni. Eleinte még inni is nehezére esett, fogni a poharat, de most már azt is tudja. Eszénél van, és megkérdezte Fionától miért van vele. Elmeséli min ment keresztül régen, hogy soha semmi nem volt övé, azt hitte ha király lesz minden az ölébe hullik. Ha nem kapta meg erővel elvette, mindig ezt tette.  A maga módján a boldogságra törekedett, és most hogy mindent elvesztett, furcsamód teljesnek érzi magát.
Arcvonásai kisimultak, megnyugodott. Talán mindig is erre vágyott igazán.  Nyíltan beszélt anyjáról is, hogy mennyire borzalmas volt mikor megölte magát. Erre előtte nem lett volna képes.

Mejojo GOOD ED-je nagyon tetszett, kiismerhetőbb mint Augeré, de sok minden nyílt maradt. Az az érzésem egyikük sem bánta meg a tetteit, de egyértelműen a változás észrevehető bennük.  Örülök hogy végülis ilyen véget kaptak, szerethetőbbek lettek, na nem annyira, de sokkal rokonszenvesebbek a GOOD ED-ben mint valaha előtte.
BAD ED:
Na nem gondoltam volna sajnálni fogom Mejojót, de megtörtént itt.
Mejojo megőrült. Azt hajkurászta mindenki égesse meg a  fél arcát hogy olyan legyen mint ő. Apja megfosztotta a jogaitól, és bezáratta élete végéig a börtönbe. Egyszer meglátogatta Fiona,  és elég brutál volt a viselkedése, teljesen megőrült. Ott kezdődik fel se ismert, azt hitte Elvira vagyok, meg egyfolytában Augerhez beszélt, meg hogy hozzanak nekem virágot, az őrök meg röhögtek a markukban rajta. Az lett a vége megöltem Mejojót, mert nem bírtam így látni.


No és befejeztem. Összeségében elégedett vagyok, méltó befejezése lett a történetnek.  Augerre és Mejojóra is kicsit máshogy nézek, de csak egy kicsit, Rathot és Arlest mégjobban sikerült megszeretnem mint azelőtt, és mindenkié tetszett.  Bár Guillan és Julian nem szerepelt a történetben, az ő GOOD ED-jüket teljesnek éreztem az első játékban, úgyhogy nem bánom. Tényleg meseszép történet, és azt hiszem a PSP változatával még fogok játszani, ha nem is a PC-sel, az nekem túl gyomorforgató lenne másodszorra.



Megjegyzések