[VN első benyomás] The Exorcism of Maria




Pár éve emlékszem kinéztem már Danzai no Mariát, de valamiért sose próbáltam ki, egészen mostanáig. Mondjuk nem tudom mi értelme volt PC-re és PSP-re is kiadni, meg alkottak hozzá egy Director's Cut verziót is, ami nem tudom miben más. Én most a PSP változatával játszom, amit tavaly adtak ki újra, egy remake változata a PC-s 2009-es játéknak.
Karintól még úgyse játszottam egy otogét se, csak hallomásból ismerem a másik népszerű alkotásukat: a Zettai Meikyuu Grimmt.
A Danzai no Maria, vagyis The Exorcism of Maria egy sötét háttérsztorijú otoge, nem sok romantikával. A rajzolása nem különösebben tetszik, de nem is rossz, vanak játékok amiknek akármilyen jó története is van nem bírok vele játszani mert zavarja a szememet a grafikája, de szerencsére most nem volt ilyen élményem. Az erőssége a főhősnő, aki nagyon erős személyiség, nagyon szeretem a független női karaktereket egy otomében. A másik a történet. Magával sodornak az események, alig bírom letenni a gépemet, annyira várom mi fog történni. Sajnos elég szomorú, és sokszor durva, hiszen démonokat űznek ki az emberekből. Egyedüli problémám vele, ami néha nagyon zavar az a katolikus szarság benne. Teljesen félreértelmezik Istent, és ilyenkor legszívesebben agyonütném őket.
Van még egy erőssége, az pedig a zenéje! Az opening nagyon fülbemászó, észre se veszem és azon kapom magam hogy dúdolom.:)


Hallgassátok meg, ugye hogy igazam van?

Megjegyzések