Zettai Meikyuu Grimm

Régen kaptatok már tőlem otoge beszámolót, de egy gyöngyszemre bukkantam, és gondoltam megosztom veletek(*^▽^*)
Karintól játszok a Zettai Meikyuu Grimm Director's Cut verziójával, már pár éves játék, de régóta kinéztem már magamnak, csak sosem jutott rá időm eddig.
A színvilága és a hangulata miatt fogott meg leginkább, nagyon élvezek vele játszani, ma kikötöttem a TVre, és így baromi nagy képernyőn gyönyörködhettem benne!

Történet:
Henrietta egy 10 éves kislány, aki 3 unokatestvérével él egy pici faluban. Az unokatestvérei a Grimm-fivérek, négyüknek van valamiféle varázsereje, amivel meg tud idézni dolgokat. Egy nap találkozik Mumával, aki egy álomdémon, és 5 évre legkisebb fivérével együtt elalszanak. Mikor felébrednek senki nincs a faluban, így elindulnak megkeresni két fivérüket.
Tündérmesék világa ez, ahol sokan a Grimm-mesékből ismertek, mint például Piroska, csak itt nem kislány, hanem kisfiú.
Nagymamájával él egy kis faluban, amin véletlenül Henriettáék is érintenek útjukon. Szüleit megették a farkasok, és nagymamája is erre a sorsra jut. Ha nem találkozott volna a lánnyal, a bosszú biztos megőrjítette volna, és ahogy fejlődik a kapcsolatuk egy olyan emberré próbál válni, akit nem a bosszú irányít.  Nagyon szeretem az olyan játékot, amiben a szerelem kihozza mindkettejükből a legjobbat, és mindketten egyenlő félként állnak egymás mellett. Henrietta egy erős lány, aki a saját lábán is meg tud állni, és kimondja bátran ami nem tetszik neki.
1 karaktert végigjátszani 1 napba tellt, és ahogy látom 10 karakter elérhető (a leszbi route-tal vajon?? Kicsit agyoncsaptam magam, mikor Wilhelm Grimm azzal a mesével akarta álomba ringatni a pici Henriettát, hogy mi van ha a hőn áhított fehér lovas hercege valójában egy hercegnő... xD)
Hirakawa Daisuke, Kakihara Tetsuya és Kishio Daisuke azok a seiyuuk, akikre érdemes odafigyelni benne, utóbbi egy békaherceg, és még sosem hallottam ilyen mély hangon megszólalni.
A Director's Cut( PC-s) verziót jobbnak mondják a PSP-s verziójánál, úgyhogy csak ajánlani tudom, a japán se bonyolult, elég egyszerű mondatai vannak, asszem 2-3x kellett csak felcsapnom a szótárt.








Íme az Opening:



Megjegyzések