[BL] Nie no machi beszámoló


A ZOMBILICA újonnan alakult kiadó első munkája ez a fantasztikus játék, ami bár korántsem tökéletes, de a hibái ellenére rögtön bekerült a kedvenceim közé. Főhősünk és egyben ukénk Hisora, aki egy nap betéved egy különleges világba, ahol szörnyek megtámadják, így arra kényszerül, hogy egy fogadóban lakjon, akinek lakói éppoly érthetetlenek számára, mint a kinti világ.

Gondolkoztál már azon, mi történik egy kómába került ember tudatával? Nos, a kérdésre ez a világ a válasz, ugyanis ebben a világban csak az emberek tudata létezik, a testük a valódi világban van. Azonban a fogadó lakói különlegesek, hiszen ebben a fogadóban csak az száll meg, aki önszántából akar ebben a világban maradni.De ha a testük meghal, akkor a tudatuk is meghal ugye.
A négy fiúnak, akiket párul választani lehet mind-mind megvan a maguk oka, amiért így döntöttek, és ennek feltárásáról is szól a játék, arról, hogy képes Hisora őket kiragadni ebből a gúsból, és együtt leküzdeni a bennük  rejtőző traumát. Természetesen Hisora sem sokkal különb, de nem spoilerezek.
A játék mondanivalója könnyekre fakasztóan szép szerintem, az, hogy mennyire erős az ember, hiszen Hisora szeretete ad erőt a karaktereknek, hogy továbblépjenek,és elfogadják önmagukat, illetve, hogy a traumákat igenis képes leküzdeni az ember. 
Megríkattam a végét, annyira szép volt, főleg a két titkos ending.
( ;∀;)
A CG-k gyönyörűek, a zenéje is ( az OP eszméletlen jó), de a története a legeslegjobb.
Negatívumként talán Narumi route-ján éreztem, hogy picit elhúzták, de megbocsájtható.Őt amúgy érdemes utoljára hagyni, mert nála tudunk meg sok lényeges dolgot Hisoráról.
Ó, illetve az elírások. Elég sok volt belőlük. De mondta a kiadó siettek, és nem volt elég idejük átnézni, és a patch amúgy is nemsokára kijön hozzá.
Kedvencem Mio, de Asukut vittem ki először, ebben a sorrendben játszottam: Asuku - Mio - Koko - Narumi.
Mindegyik karakter édes és szerethető, és jaj az a titkos ending, azon nagyon sírtam.
(இдஇ; )

Ajánlom mindenkinek a Niemachit, akik tudnak japánul és szeretik a BL-t. Néhányszor mondjuk még én is felütöttem a szótárat, sajnos olvasni muszáj, nem elég a párbeszédeket hallgatni, mert máskülönben nem követhető a történet.

Fandiscje is készülőben, illetve megjelennek dramaCD-i és az OST albuma is az ősszel!
Ó, és itt szerettem meg Irakusa Netoru seiyuut, aki Mionak a hangja. 
(〃 ω 〃)
A gyönyörűséges opening, íme:





Ugye milyen jó? (●♡∀♡)

Megjegyzések