Boueibu GAME összefoglaló (prológus)


Binan Koukou Chikyuu Boueibu LOVE! GAME

Február 26-án jelent meg okostelefonra és Iphonera  a játék, és azonnal rávetettem magam. Otome-game, tehát kiválaszthatod szíved szerelmét, és különböző választásokkal meghódíthatod őt.
Választható karakterek megjelenési sorrendben: Zaou Ryuu és Naruko Io, Hakone Yumoto, Kinugawa Atsushi és Yufuin En, Seitokai ( Arima Ibushi, Gero Akoya, Kusatsu Kinshirou)

A játék full voice-os, amitől teljesen kész lettem, pluszba még lehet venni hozzá voice-pack-okat a karakterekhez, de amúgy mindenhez ingyenesen hozzá lehet férni. (Majd beszerzem mindenképp a Kamiyan voice pack-ot, ha telik rá)

Hivatalos oldal
Az opening movie után elkezdődött a prológus.
Elsőéves diák vagyok a Bijokou gimiben ( =szép lány, a Binan(szépfiú)-hoz mérten nem is vártam mást xD). A házunkban csőtörés volt, és amíg meg nem javítják a város egyedüli nyilvános fürdőjét kell használnom, ami ugye nem más, mint a Kurotama) Yumoto régi osztálytársam volt, de már egy ideje nem találkoztam vele, így anyukám omiyagét csomagolt, és elküldött hozzá estefele. Útközben a Wombatot kergető Yumotót megláttam, de elkergettem a gondolatot beszélni hallottam a rózsaszín pamacsot. A földön látok egy szívalakú karkötőt, amit elejthetett Yumoto, felveszem és rátettem a karomra, hogy majd később visszaadom.

A fürdőbe menet véletlenül megbotlottam, de egy erős kéz megfogta a karom, így elkerültem az előreszánkózást. Io mondta megúsztam, hogy nagyobb anyagi kár érte volna a családom, Ryuu duzzog, amiért nem ő kapott el. Ryuu-t felismertem a pletykákból, amik terjengtek a sulimban, hogy mennyire egy nőcsábász, és vigyázni kell vele.
A fürdőbe beérve Yumotóval kisebb vitába bonyolódtam, hogy nem akarok előtte átöltözni, aki annyira tennen, hogy nem érti meg. ( Valószínűleg nincs külön férfi-női öltöző, se fürdőrész)
Plusz Yumoto vagy 3x majdnem elszólta magát milyen hős, nem beszélve arról Wombat kénytelen kelletlen volt közbevágnia, fogja be Yumoto. (Elkönyveltem egy külföldi játéknak)
Megérkeztek a többiek, és ahogy Atsushival találkozott a pillantásunk mindketten paradicsom-vörösek lettünk.
Kiderült óvodában megkérte a kezem ( =vagyis puszilkodtunk), Enchan erre sokat sejtően hümmög, és közli, szóval első szerelem. Ekkor hirtelen érzem valaki néz, odafordulok és ott nézett Kusatsu a barátaival. (=féltékeny volt). 
Nya aztán előbukkant egy szörnyeteg, aki valamiért rá se hederített a fiúkra, csak engem üldözött. Love Making-eztek előttem, szörnyet elpusztították, és mondom: Csak nem ti vagytok az 5 cosplayes fiú, akiről mindenki beszél? (ezen jót nevettem)
Atsushi kérdezi, hogyhogy nem cenzúrázva láttam őket, senki se érti, Wombat se miért. Mindenesetre elmondanak mindent, de előtte elmegyek fürödni mert tocsogok a tsuyuban, amit az udon-szörny rámokádott. Wombat őrizte az ajtót, ne jöjjön be senki, míg fürdök, de Yumoto csak benéz, amitől ráhajítoma samponos-flakont. Ryuu berohan, hogy Yumotóval mi történt ( persze, csak kifogást akart, hogy bejuthasson), erre a másik flakonnal kiütöm.
Később aztán elmagyarázzák mifélék, rájöttünk a karkötő miatt láttam őket tisztán, ami egy kezdeti próba-karkötője Wombatnak, de nem lehet vele átváltozni. (nem jön le a karomról). Viszont van egy mellékhatása, ugyanis vonzza a szörnyeket).
Hát mit csináljunk, így veszélyben vagyok, és nem tudnak mellettem lenni mindig. Aztán Yumoto veti fel, mi lenne, ha fiúnak öltözve átjelentkeznék a Binan gimibe, és csatlakoznék a Boueibu-ba, így mindig tudnak rám vigyázni, amíg Wombat rá nem jön, hogy szüntesse meg a hatást, meg szedje le rólam a karkötőt. Más választásom nagyon nincsen, így belemegyek. Yumoto egyenruhája pont rámillik, hátul összefogom a hajam, és Atsushi egyik felesleges szemüvegét kölcsönadva(=date-megane!!??) senki nem mondaná meg, hogy lány vagyok. Ryuu teljesen megkergül a gondolattól, hogy fiúnak öltözök.(=erogaki)
Személy szerint nekem nagyon tetszett ez a felállás, tiszta doramába illő.
Wombat segítségével a szüleim leokézzák a dolgot (vmi agymanipuláló dolgot csinált), a felvételi teszten szinte maximum pontot teljesítek, és már fel is vettek Binan Koukouba. Első napon órák előtt, észreveszem a Seitokai tagjait, akik méregetnek, Arima odajön hozzám kíváncsian mégis mit keresek itt. (=felismert, hogy lány vagyok). A többiek nem vették észre, egyedül Akoya mondta szemüveg nélkül csinosabb lennék, de nem engedem, hogy levegyék, félve akkor kiderül a valódi nemem. Kusatsu úgy festett, felismerte a szemüvegemet, mert ugye Atsushié ( a szívem széttört) Arima mondja én voltam az, aki annyira jól teljesített a felvételin, erre már Kusatsu is odafigyel, és odáig fajult a dolog, megkértek lépjek be a Seitokai-hoz. ( magamban yesss, lécílécí), de aztán jöttek a Boueibu tagok, és látva hogy vidáman cseverészünk Kusatsu elszontyolodott, ami feltűnt nekem nagyon.( Zundar-samát is mikor megláttam Kusatsu mellzsebében muszáj volt felkiáltanom, hogy kawaiiiiii)


 
A suliban a fiúk között népszerű leszek, mert milyen cuki vagyok, de Yumoto elrabol az ebédszünetben, hogy menjek fel hozzájuk kajálni. A klubhelységbe belépve mindenki igyekszik megnyugtatni, Enchant felriasztja Atsushi ne aludjon ebédszünetben. Mondja a 3 létszügséglet közűl neki az alvás a legfontosabb, még az evésnél is ( a 3.létszügséglet megemlítésére meg dokidokiztam)

Délután be kell mennem a Seitokai-klubhelységbe, mert meghívtak, és itt ért véget a prológus.
Hajj, ha Kusatsuék routeja elérhető lesz, akkor vajon beléphetek közéjük? Aww, jaj de várom!
Na de először Io/Ryuu routeja elérhető csak, úgyhogy megyek is játszani.:)







Megjegyzések